Zoeken Vraag het forum

pijn op 3 plekken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mario

Vorig jaar zomer kreeg ik last van mijn linkerborstkas. De huisarts heeft toen gekeken naar ontsteking van het hart maar dat was niet het geval. Het ging toen vanzelf over behalve bij sporten, want dan kreeg ik weer steken daar.

In het najaar kreeg ik last van erge pijn in rechter onderbuik. Dit begon ook met pijn bij het plassen. Positief getest voor een SOA, micoplasma genitalium. Na elke antibioticakuur kwam de pijn terug. Doorgestuurd naar de uroloog. Die zei dat de pijn vanzelf over zou gaan en zo niet, dan moest ik terugkomen. De pijn ging na 2 maanden over, behalve bij een volle blaas voelde ik licht pijn en ik moest iets vaker naar de wc daardoor.

Twee maanden geleden begon het op allebei de plekken tegelijkertijd erg pijn te doen. Met ook een nieuwe plek op mijn rechterborst. Een echo van mijn buik laten doen. Ik werd ook niet goed en werd doorgestuurd naar spoed. Daar hebben ze een longfoto gemaakt, echoresultaat opgevraagd, algemene bloedtest, hartfilm en urinetest gedaan. Maar nergens kwam iets uit. Terug naar de huisarts gegaan en die heeft nog een PSA test gedaan. De huisarts geeft de schuld aan stress.

De pijn op die drie plekken blijft. Mijn rechter onderbuik doet pijn, vooral bij een volle blaas.Ik ben terug naar de uroloog geweest en die heeft gekeken naar een liesbreuk, maar dat was niet het geval en hij dacht dat het niet op zijn terrein moest vinden.

Laatste jaren ook soms heel moe. Met momenten te moe om auto te rijden en gesprekken te voeren terwijl ik nog maar 35 ben.
    Ook is mijn borstkas, waar het langst pijn doet, aan de linkerkant 1 centimeter hoger dan de andere kant en is mijn onderbuik ook dikker aan de kant van de pijn. Maar volgens de huisarts is dit bij iedereen het geval vanwege de plaatsing van het hart. Wanneer ik op mijn onderbuik ook druk dan voel ik de komende half uur een soort misselijkmakende pijn.

Volgens de huisarts is het allemaal stress en focus ik te veel op de pijn en moet ik niet gelijk van het ergste uit gaan. Dus nu wordt het niet meer behandeld. Is het zinvol om een second opinion aan te vragen?

Groeten,

Reageer op: pijn op 3 plekken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.