- Moederr14 juni 2019 om 22:57
Hallo allemaal,
Al een langere tijd (3/4 jaar) loop ik rond met bloedarmoede. Vandaag kreeg ik weer uitslag van de bloedonderzoek en daaruit blijkt dat ik natuurlijk nog bloedarmoede heb, en uit verbazing van de dokter vertelde hij mij dat ik een dubbele hoeveelheid aan vitamine b12 in mijn bloed heb. Hij heeft mij meerdere malen gevraagd of ik extra vitamines of injecties neem, maar nee dit is niet het geval bij mij. Mijn dokter was erg bezorgd, want in zijn praktijk heeft hij hier nooit eerder iets van gezien bij andere patiënten. Ik ben ook doorgestuurd om nader onderzoek te doen in het ziekenhuis (weer bloedonderzoeken). Ik ben erg bezorgd nu, heeft iemand dit ook meegemaakt? Ik hoor het graag van jullie!
4 reactiesReagerenMoederr16 juni 2019 om 22:00Iemand?
ReagerenCatootje17 juni 2019 om 07:45Te hoog gehalte kan te maken hebben met onderliggend probleem. Een orthomoleculair therapeut zou je advies kunnen geven.
Reagerenpatrick2 januari 2023 om 20:47is er al iets meer bekend over de oorzaak?
ReagerenGerd19 oktober 2024 om 18:19Kan toelichten wat de oorzaak was van het te hoge vit b12 gehalte aub
Reageren