Zoeken Vraag het forum

Erge pijn op de borst pijn bij slikken al 2 jaar

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Robke

Goedemiddag,

Ik begin een beetje radeloos te worden. Ik ben een jongen van 32. Ik heb inmiddels als 2 jaar last van veel pijn op mijn borst. En pijn bij het slikken! De afgelopen

Nu de afgelopen dagen begint mijn hart echt heel hard te kloppen voel het door mn hele lichaam en mijn oren beginnen te suizen.

Ook worden de steken op mijn borst steeds heftiger. En voel mn nek af toe flink stijf aan.

Ik loop bij een kno arts. Deze kan niks vinden. Ik heb een hart onderzoek gehad. Ik heb longfotos laten maken. En gelukkig komt er nergens iets uit. Echter begint de pijn me na 2 jaar wel erg te irriteren. En begint mijn leven te beheersen. Weet iemand wat ik nog kan doen!

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)
Reageer op: Erge pijn op de borst pijn bij slikken al 2 jaar
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.