- Yasin11 december 2017 om 20:47
Hallo,
ik heb vorige week last gehad van diarree. Toen heb ik Norrit genomen. Diarree was weg. Ik kon toen normale ontlasting maken. Nu heb ik alleen maar platte ontlasting dit in de vorm. Als ik aan de linkerkant van mijn anus voel, voel ik iets hards maar het doet geen pijn. Ik ben bang voor anus/darmkanker. Kan iemand mij helpen? Afspraak bij de dokter is gemaakt maar ik ben 19 jaar en ik wil nog lang niet dood gaan aan kanker. Iemand ervaring hiermee ?
Ps: ook heb ik soms last van buikpijn/buikkrampen. Eetlust is niks mee aan de hand ook ben ik niet vermoeid. Ook nooit bloed of slijm bij de ontlasting. Verder voel ik me helemaal goed. Maar er blokkeerd wel iets in mijn anus/darmen (waar je poep uit komt) (geen idee of dit je darmen of anus is)
2 reactiesReagerenYasij11 december 2017 om 22:19Als ik nu mijn anus in ga, inderdaad erg smerig dan voel ik een heel klein bultje kleiner dat een speldenkop.
ReagerenJohn (moderator)
11 december 2017 om 23:09Zoals ik al schreef: het kan een aambei zijn. ga met de klachten naar de huisarts?
Reageren