Zoeken Vraag het forum

Halspijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Meisje

Ik ben 14 bijna 15 jaar en heb ENROM veel last van hoofdpijn vanachter in mijn hoofd begin van de nek.
    Ik heb het opgezocht en er is spraken van kanker nu ben ik er enorm bang voor.
    Ik heb soms het gevoel dat ik ga flauwvallen en ben misselijk heel soms en heb HEEL veel hoofdpijn zo een beetje het gevoel dat er iets groeit in mijn hoofd en heb een verstopte neus.
    Maar ik heb net een week geleden bloed laten trekken om te kijken of ik alerish was voor iets en er kwam niks uit.
    Ik heb erover gesproken let mijn ouders en die zeggen dat als ik kanker had ze dat hadden gezien in mijn bloed .
    Is dat zo kun je dat zien?
    En wat heb ik?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou je in het bloed wel kunnen zien. Maar dat is gezien je leeftijd sowieso erg onwaarschijnlijk.

Reageren
Reageer op: Halspijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.