John (moderator)
3 december 2023 om 18:52Daar kan ik zo geen antwoord op geven. Ga ermee naar de huisarts
Anoniem3 december 2023 om 18:54Ben ik toch gegaan ? Daarom vraag ik u nog op aantal punten
ReagerenJohn (moderator)
3 december 2023 om 19:18Dan kun je je ook herinneren wat de huisarts heeft gezegd. Dus is het toch echt onnodig om daar dan vragen over te blijven stellen… er was niks aan de hand
ReagerenAnoniem3 december 2023 om 21:31als de moedervlek alleen groeit betekend niet gelijk “onrustig” ? Vertoont geen andere dingen
ReagerenJohn (moderator)
3 december 2023 om 21:44De huisarts heeft er al antwoord op gegeven
ReagerenAnoniem5 december 2023 om 20:35ik ging met een washandje over me moedervlek heen wrijven omdat op me schouder zit. Maar nu is die lichter ? En waar ik korstje had is nu beetje aan het vervagen ? Is dat goed teken?
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2023 om 21:16Een goed teken waarvan? Het korstje is weg zal wel weer genezen
ReagerenAnoniem5 december 2023 om 21:29Van korstje ja.. hoelang duurt het ongeveer als het helemaal genezen is ?
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2023 om 21:42Daar kan ik geen antwoord op geven, dat weet ik niet
ReagerenAnoniem5 december 2023 om 21:49Waarom lees ik overal. Als de moedervlek groeit is dat slecht teken… ik snap t echt niet meer. Hij is wel gegroeid maar niet langwerpig etc 1 kleur. Randen zijn scherp.
Ik wordt er gek van
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2023 om 21:56Misschien moet je dan eens stoppen met “overal” lezen.
Reageren
Als een moedervlek plotseling verandert van vorm en groter wordt moet de dokter ernaar kijken. En van vorm veranderen wil niet zeggen als er een korstje op komt omdat je ze hebt open gekrabd.John (moderator)
5 december 2023 om 21:57En voor de rest kan ik dus niets over die moedervlek zeggen.
ReagerenAnoniem5 december 2023 om 22:07Hij is niet plotseling gegroeid. Wat is plotseling 1 maand ? 2 weken? Hij is jaren gegroeid…
Vorm is wel zelfde gebleven gewoon rond.
ReagerenJohn (moderator)
5 december 2023 om 22:16“Als een moedervlek plotseling verandert van vorm ” had ik toch geschreven. Je leest erg selectief.
Reageren
Ben je bezorg over de moedervlek ga dan naar de huisarts. Ik kan er verder ook niets over zeggenAnoniem5 december 2023 om 22:54Ja ik denk als die groter wordt. Bijvoorbeeld. Van 2 mm naar 6 mm in jaren of dat fout is of iets normaals ?
Reageren