- Anoniem30 november 2023 om 23:33
Maar het is niet gek dat hij in 3 jaar tijd iets gegroeid is ? Omdat overal staat als die groeit is het niet goed….
Anoniem30 november 2023 om 23:40Wat bedoelen ze van vorm of
Reageren
Groter worden. Kan dat binnen week van vorm veranderen of maandJohn (moderator)
1 december 2023 om 17:03Nee, dat is niet gek.
ReagerenAnoniem1 december 2023 om 17:35Lijkt me moedervlek op een melanoom?
ReagerenJohn (moderator)
1 december 2023 om 17:43Daar kan ik geen antwoord op geven. Ga ermee naar de huisarts
ReagerenAnoniem1 december 2023 om 17:52Ben ik toch gegaan ? Die zag niet dat hij onrustig was… maar zei wel als je 100 % wilt moet ie onder de microscoop. Dan gaan bij mij ook rinkelen.
ReagerenAnoniem1 december 2023 om 17:53En kan door de zonnebank. Moedervlek verbranden of irriteren en klein korstje opkomen ?
ReagerenJohn (moderator)
1 december 2023 om 18:00Ja en die had gezegd dat hij/zij er niets aan opviel. Als de moedervlek er verdacht (melanoom) uit had gezien dan had de huisarts dat toch wel gezegd. En dan ga je mij vragen of ze op een melanoom lijkt. En je weet hee goed dat ik daar niets over kan en mag zeggen. Daar hebben we het namelijk al vaker ver gehad.
ReagerenJohn (moderator)
1 december 2023 om 18:03Schei er nou eens over uit. Je bent notabene bij de dokter geweest die zei dat er niets aan de hand was. En als je denkt dat je huisarts gewoon maar wat zegt of andere ideeën heeft, ga dan terug naar de huisarts en vraag dan direkt aan je huisarts of het op een melanoom lijkt.
ReagerenAnoniem1 december 2023 om 18:06U heeft gelijk.. 1 vraag dan. Is mijn moedervlek. Regelmatig ?
2de vraag. Kan door de zonnebank dat moedervlek beschadigd is of uitgedroogd en daarom klein korstje op kwam?
ReagerenJohn (moderator)
1 december 2023 om 18:15De dokter zag niet dat hij onrustig was… dus ook niet onregelmatig
Reageren
vraag 2 kan ik niet beantwoorden. Ik zou het niet wetenAnoniem3 december 2023 om 17:29Hoe voelt een moedervlek pijn? Als je erop drukt ? Heb toevallig bij me moedervlek pijn.. lijkt schouderpijn wel. Als ik op me moedervlek druk doet het niet perse pijn
ReagerenJohn (moderator)
3 december 2023 om 17:36pijn is een ruim begrip. iedereen zal dat anders ervaren.
ReagerenJohn (moderator)
3 december 2023 om 17:38Je zegt zelf dat het schouderpijn lijkt. Dus pijn in/aan de schouder en dan begin jij over pijn van een moedervlekje dat niet eens pijn doet als je er op drukt.
Reageren
Dit gaat dus weer helemaal nergens over. Ga met de psycholoog pratenAnoniem3 december 2023 om 17:55Waarom lees ik overal. Als die moedervlek groeit kwaadaardig kan zijn… hij is sowieso groter geworden in de omvang..
2e vraag. Het kan niet zo zijn als je natuurlijke testosterone gebruikt en veel sport meer produceert en eventueel je moedervlekken groter worden.
Ik ben 27 trouwens
Reageren