Zoeken Vraag het forum

Moedervlek klein korstje eraf gekrabd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Maar het is niet gek dat hij in 3 jaar tijd iets gegroeid is ? Omdat overal staat als die groeit is het niet goed….

Anoniem

Wat bedoelen ze van vorm of
    Groter worden. Kan dat binnen week van vorm veranderen of maand

Reageren
    John (moderator)

Nee, dat is niet gek.

Reageren
    Anoniem

Lijkt me moedervlek op een melanoom?

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik geen antwoord op geven. Ga ermee naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

Ben ik toch gegaan ? Die zag niet dat hij onrustig was… maar zei wel als je 100 % wilt moet ie onder de microscoop. Dan gaan bij mij ook rinkelen.

Reageren
    Anoniem

En kan door de zonnebank. Moedervlek verbranden of irriteren en klein korstje opkomen ?

Reageren
    John (moderator)

Ja en die had gezegd dat hij/zij er niets aan opviel. Als de moedervlek er verdacht (melanoom) uit had gezien dan had de huisarts dat toch wel gezegd. En dan ga je mij vragen of ze op een melanoom lijkt. En je weet hee goed dat ik daar niets over kan en mag zeggen. Daar hebben we het namelijk al vaker ver gehad.

Reageren
    John (moderator)

Schei er nou eens over uit. Je bent notabene bij de dokter geweest die zei dat er niets aan de hand was. En als je denkt dat je huisarts gewoon maar wat zegt of andere ideeën heeft, ga dan terug naar de huisarts en vraag dan direkt aan je huisarts of het op een melanoom lijkt.

Reageren
    Anoniem

U heeft gelijk.. 1 vraag dan. Is mijn moedervlek. Regelmatig ?

2de vraag. Kan door de zonnebank dat moedervlek beschadigd is of uitgedroogd en daarom klein korstje op kwam?

Reageren
    John (moderator)

De dokter zag niet dat hij onrustig was… dus ook niet onregelmatig
    vraag 2 kan ik niet beantwoorden. Ik zou het niet weten

Reageren
    Anoniem

Hoe voelt een moedervlek pijn? Als je erop drukt ? Heb toevallig bij me moedervlek pijn.. lijkt schouderpijn wel. Als ik op me moedervlek druk doet het niet perse pijn

Reageren
    John (moderator)

pijn is een ruim begrip. iedereen zal dat anders ervaren.

Reageren
    John (moderator)

Je zegt zelf dat het schouderpijn lijkt. Dus pijn in/aan de schouder en dan begin jij over pijn van een moedervlekje dat niet eens pijn doet als je er op drukt.
    Dit gaat dus weer helemaal nergens over. Ga met de psycholoog praten

Reageren
    Anoniem

Waarom lees ik overal. Als die moedervlek groeit kwaadaardig kan zijn… hij is sowieso groter geworden in de omvang..

2e vraag. Het kan niet zo zijn als je natuurlijke testosterone gebruikt en veel sport meer produceert en eventueel je moedervlekken groter worden.

Ik ben 27 trouwens

Reageren
Reageer op: Moedervlek klein korstje eraf gekrabd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.