Zoeken Vraag het forum

Moedervlek klein korstje eraf gekrabd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Ik zou het niet kunnen zeggen

Anoniem

Als u de foto ziet. Is het gewoon normaal? U beoordeelt ook andere foto’s van de moedervlekken. Ik hoor het graag !

Reageren
    John (moderator)

Ik beoordeel geen moedervlekken. Dat mag ik niet. Daar moet je voor naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

Deze moedervlek was 3 jaar geleden iets kleiner. Ik ben zelf 27 jaar. Kan de huidige moedervlek lopende jaren iets groeien? Hij is ook beetje voelbaar

Reageren
    Anoniem

Bij de vrouwen is het meer hormonenschommel. Is dat ook bij de mannen? Ivm hoge testosteron etc

Reageren
    John (moderator)

Een moedervlek kan groeien

Reageren
    John (moderator)

Ik zou het niet weten of dat bij mannen ook zo is.

Reageren
    Anoniem

Dus als die 3 MM is gegroeid is niet
    Gek ? Hij is gewoon rond. Groeit niet langwerpig.. dus heeft niks met kwaadaardigs te maken?

Reageren
    John (moderator)

Nee dat is niet gek

Reageren
    Anoniem

Waarom potlood puntje korstje erop ? Aan de rand van moedervlek,Ging er overheen was die eraf.. geen bloed ofso

Reageren
    John (moderator)

We kunnen hier nou wel oneindig mee doorgaan maar ik kan je geen antwoord daarop geven. Ga er mee naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

Goedenavond.

ik ben vandaag bij de huisarts geweest. Hij heeft naar gekeken en zag niet iets onrustig of alarm bellen. Dat snel eruit moet. Maar hij zei wel als je 100% wilt eten moet het eruit en doorgestuurd worden.. wat kan ik het beste doen ben echt in de war…. En er groeien haren doorheen wat goed teken is ?

Reageren
    Anoniem

Zo was die eerst in 2020

Bijlagen:
    Reageren
    Anoniem

En nu zo.. hij is wel iets gegroeid in 3 jaar tijd. In totaal 6 mm is die nu.

Bijlagen:
    Reageren
    John (moderator)

Dat moet je mij eigenlijk niet vragen want ik zou er niet over stressen. Dat doe jij dus wel. Als je dus van de stress af wilt, laat het dan maar weghalen

Reageren
Reageer op: Moedervlek klein korstje eraf gekrabd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.