Zoeken Vraag het forum

Blaaskanker

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bella

Ik heb al een tijd buik en rugklachten.Pas bevolkingsonderzoek darmkanker gehad en alles ok.Moet wel vaak plassen,vooral s nachts.Urine laten onderzoeken voor eventueele blaasontstekig ,maar ookgoed,wel bloedsporen in mijn urine.Vaak pijn in mn onderrug richting heupen achter en buik.Moet er s nacht ong.3 a 4 keer uit om te plassen en lig daarna minstens nog een half uur wakker.Het voelt dan alsof er vocht uit mn armen en benen wordt getrokken om mijn blaas weer te vullen.Een naar en heel onrustig gevoel.Is dit hetkenbaar of zorgelujk ?

1 reactie
    Reageren
    Suzan

Hey,

Mijn schoonvader heeft blaaskanker gehad, die had toch andere sympthomen. Niet goed kunnen plassen/uitplassen, constant blaasontstekingen en buikpijnklachten die bij blaasontsteking horen.

De dingen die jij verder opnoemt, heb ik van hem nooit gehoord.

Groetjes Suzan

Reageren
Reageer op: Blaaskanker
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.