Zoeken Vraag het forum

Hpv gevonden in zelftest monogame relatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Maaike

Ik ben 50 en heb een zelftest gedaan voor bvo
    Uitslag:HPV gevonden dus uitstrijkje gedaan week geleden, nog geen Uitslag
    Nu is mijn man met wie ik 35 jaar in relatie ben mijn enigste sexpartner, hij heeft wel voor wij in relatie gingen meerdere partners gehad
    Mijn vraag ….12 jaar geleden mijn laatste uitstrijkje gehad,daar was niks op te zien,dus waarschijnlijk ook niet getest op HPV
    Kan get virus zolang bij mij zijn of bij mijn partner dat wij elkaar bv blijven besmetten?
    Ik ben 2 jaar in de overgang,geen menstruatie meer gehad,ik heb geen klachten voel me goed
    Maar ik maak me nu heel veel zorgen en kan eigenlijk nergens iets duidelijks vinden.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je zou idd drager kunnen zijn sinds lange tijd.

Reageren
    Maaike

Oke mar hoelang kan het “stil” aanwezig zijn,ik maak me.zorgen om slechte uitslag

Reageren
    Maaike

En….sorry…..is herbesmetting dan “normaal”
    Ruimen we het op en besmetten we elkaar weer?

Reageren
    John (moderator)

Ik denk niet dat herbesmetting aan de orde is. Eerst maar eens de uitslag afwachten

Reageren
Reageer op: Hpv gevonden in zelftest monogame relatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.