Tandpasta helpt echt wel tegen je puisten en andere onzuiverheden,
Je moet wel witte tandpasta hebben dat werkt het meest effectief.
Door de tandpasta droogt je huid uit en dus ook alles op je gezicht ik gebruik het zelf ook.
En zolang je gewone cremè in de ochtend opsmeert is het goed je huid is dan niet zo beschadigd
je moet geen tandpasta gebruiken je huid raakt er geiriteerd aan en kan alleen maar roder van.
Ik doe het ook en het werkt heel erg goed maar er moet een speciale middel er niet in zitten zoek op google in 1dag van puistjes af geraken en op een site staat het ik heb ook gehoord van een bananenschil ik Eet niet dat het helpt
Veel sucses
sommige kunnen een allergische reactie krijgen en het kan ook zijn dat het in de huid brand, dan krijg je brandwonden en ben je verder van huis
wat? eerst praat je over een raar plekje op je voet en daarna over een puistje... volgens mij is er meer niet goed 😛 (grapje niet vervelend bedoeld hoor)
Dikke laag tandpasta (sensodine) werkt perfect om ze allema weg te krijgen (1 nacht erop en dan in de ochtend met een natte washand goed schoonmaken)
Een dikke laag tandpasta kan brandwonden veroorzaken!!
1 . Scrub clearasil
2 . Tandpasta ( niet bij de ogen da piekt haha
3. TriAcnéal voor et slapen gaan en sochtens zijn bijna al je puistn weg
Als je huid noch rood staat gebruik dan luierzalf da klinkt raar ma da helpt en tussendoor kanj ook keer een peel off gebruiken van soskin
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Het kan helpen, dat hangt van persoon tot persoon af als de ene tandpasta niet werkt, dan kan je nog steeds een andere uitproberen.
Ik heb er tandpasta op gesmeerd maar ik krijg het er niet meer af
Ja het helpt bij sommige mensen. Dus ik zal het gwn proberen. Je kunt er ook citroensap of karnemelk op doen. Maar alleen op de puist want anders irriteer je de huid.
Deppen met appelazijn, kan heel goede resultaten hebben.
ik word op school heel veel gepest enzo ze zeggen allemaal zovan ja je ben een puiste kop en je kan opkk met je puiste kop of ik loop langs en het is he pukketlje ik word er ziek van ik kan er niet meer tegen maar ik heb zojuist me hoofd onder een stoom badje gehouden misschien dat het helpt ik hoop het .. 🙁
Een stoombadje zal niet echt veel helpen. Hierboven staan een aantal middelen die je kunt uit proberen. Als niets daarvan helpt ga dan naar je huisarts.