Zoeken Vraag het forum

Klieren hals/schouder

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goedemorgen,

In het gebied waar mijn schouderspieren overlopen naar mijn hals zijn aan mijn linkerkant duidelijk twee kliertjes te voelen. Dit terwijl ik aan de rechterkant maar één kliertje op dezelfde plek kan voelen. Ze doen geen pijn. Verder ben ik niet verkouden, maar kamp ik wel al een tijdje met stijfheid en vastzittend spieren/gewrichten/ribben rondom mijn linker schouder en schouderblad, waarschijnlijk door overbelasting (ben daar met behulp van oefeningen van een fysiotherapeut mee bezig). Kan dat daar mee te maken hebben of is het toch iets vreemds?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Lymfeklien zijn op zich niets vreemds.
    Het kan idd zo zijn dar ze door verstijfde/overbelaste soeiren iets in de knel komen en daardoor iets meer aanwezig zijn. Maar dat is verder een geen reden tot bezorgdheid.

Reageren
Reageer op: Klieren hals/schouder
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.