- Anoniem5 juni 2016 om 15:36
Hallo allen.
Ik ben 19 jaar, en heb regelmatig last van me nekwervels, en me kaak.
Van me nekwervels heb ik nu al bijna 1,5 jaar last van, en de pijn in me kaak pas 8 maanden ongeveer.
De pijn in me kaak is gekomen na dat ik bijde verstandskiezen heb laten snijden, ik had verwacht dat het over zou gaan, maar het wordt niet minder.
Me nek heb ik echter ook al lang last van, en komt ook in combinatie met hoofdpijn.
Ik ben al bij de fysio geweest om te laten kraken(meerdere keren), maar het mag geen baat hebben.
Het is een normale pijn, het brand niet, gewoon stekende pijn. met pijnstillers is het wel uit te houden, maar dat is niet de oplossing uiteraard.
Mijn vraag aan jullie is, wat zou dit kunnen zijn? ik ben lasser en kijk veel naar beneden, maar thuis kijk ik voornamelijk vooruit. ik weet niet meer waar ik het zoeken moet.
Hoop dat jullie tips of iets dergelijks hebben.1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 juni 2016 om 15:55Het zou door een overbelasting van een spier kunnen zijn door de houding bij het werk..de musculus trapezius. Met kraken wordt dat niet opgelost. De fysio zal dan toch iets anders moeten gaan doen.
Reageren