- Anoniem15 april 2016 om 10:23
Sinds een week ben ik erachter dat ik een vrij diepe groef op mijn voorhoofd heb, hij loopt verticaal vanaf mijn wenkbrauw tot m’n haarlijn, als ik aanspan is er een ader zichtbaar waar de groef ligt. Het lijkt me niet gevaarlijk maar ik vind het vreemd dat het er ineens zit en vind het lelijk. Je ziet het alleen met een bepaald lichtinval of als ik eraan voel met m’n vinger maar vind het toch raar. Kun je zomaar een groef krijgen of heb ik dit gewoon nooit gemerkt (wat me niet lijkt).
Ik ben een man van 20.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 april 2016 om 11:17Die vraag kan ik zo niet beantwoorden. Wellicht zat ze er toch al eerder maar is het je niet opgevallen. Als je denkt dat ze zomaar plotseling is ontstaan ga dan gewoon even naar de huisarts en laat ernaar kijken
ReagerenAnoniem27 juli 2016 om 18:06Hallo, lijkt het bij jou ook alsof die groef echt in het bot zit?
ReagerenDjiens31 januari 2019 om 12:27hallo..ja ook dit is hetgeen ik ook heb. Bij lachen en inspanning komt de ader precies vanaf de wenkbrouw tot waar ik zien kan …de haargrens. En als ik voel voel ik ook zo n soort groef. Is ook alleen daar. Dacht zelf altijd dat ik dat al levenslang zo heb …die soort groef.b Nergens anders op t voorhoofd. Meestal zegt men…haha oooh kijk…haar termometer loopt weer op ….verder heb ik ook geregeld aan de linkerkant op t voorhoofd een soort van bult. Die komt en gaat bij hoofdpijn en spanningen…en ook aan de linkerachterkant …op t hoofd…zo de hoogte van t oor…komt soms een verdikking en gaat ook weer na tijdje… heb ooit een soort therapie gehad als 18 jarige ongeveer…nu 37 …werd gezegd spierspannings hoofdpijn. En daar moest je t mee doen. Maar ik heb nieteens altijd hoofdpijn dan…dus ja? Weet ook niet wat t is? Groet.
Reageren