- Anoniem18 september 2015 om 14:31
Hey,
Het bovenstaande verhaal lijkt prefcies alsof het over mij gaat!!
Ik heb sinds 2 maanden ook deze klachten, ik dacht dat het te maken had met voetballen. ik voetbalde altijd op laag niveau en van 1x per week trainen werd het 5x per week incl. wedstrijd!
Tijdens mijn warming up begon ik draaierig te worden ik dacht dat dit te maken had met te weinig eten. toch had ik de wedstrijd gespeeld! tot mijn verbazing bleef dit gevoel en ging het niet weg! ik had moeite met trainen maar ging gewoon door! tot de volgende wedstrijd ik had 4 broodjes op en voelde me niet bij de les! ik heb de wedstrijd afgezegd en sinds dien ben ik elke zondag op de tribune te vinden als toeschouwer! ik kan niet werken en andere dingen doen het enige wat ik doe is op mijn kamer muziek maken!! Wel moet ik gewoon rekeningen betalen wat ik niet kan want ik kan geen geld verdienen en mijn moeder moet dit voor mij doen terwijl ik dat niet prettig vind! ik ben een harde werker en verdien altijd mijn eigen geld!De eerste keer dat ik bij de huisarts kwam vertelde ze mij dat het met stress te maken had maar ik had/heb geen stress, dit gevoel geeft me stress! De volgende afspraak werd er bloed afgenomen en daar kwam ook niks uit!! vervolgens heb ik weer een afspraak gemaakt omdat ik dacht aan een soa maar dat was het ook niet!! Ik werd hopeloos!! Op een dag was ik aan het kijken bij de voetbal en zette mijn zonnebril op ik merkte dat ik niet duizelig meer was!! en voelde weer dat ik mijn eigen lichaam onder controle had!! Soms als het regende en ik ging boodschappen doen zette ik mijn zonnebril op omdat mijn klachten dan weg waren, wel in het achterhoofd dat mensen dachten wat een gek met die zonnebril in de regen, maar dat interesseerde me niet!! De dokter heeft me nu door verwezen naar een cardioloog en aankomende dinsdag word er een hartfilmpje gemaakt ze denkt aan een hartritmestoornis!!
Ik drink geen alcohol meer en wanneer ik ga stappen (nuchter) merk ik dat ik geen last heb, is dat omdat ik er dan misschien niet aan denk??
Ook merk ik zodra het donker word dat mijn klachten wegnemen maar zodra ik wakker word de volgende dag zijn ze weer terug!!Wanneer ik de uitslag krijg zal ik het meteen laten weten!!
Zijn er mensen waarbij de klachten weg zijn gegaan en zoja waardoor??
Laat het me aub weten ik word er hopeloos van!!Groetjes,
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
18 september 2015 om 15:20Ben dan eens benieuwd wat er uit het onderzoek gaat komen…..
doe ook eens de test op:
Reageren
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietestAnoniem22 september 2015 om 14:40hey,
Daar ben ik weer ben bij de cardioloog geweest en daar was niks uit te vinden??? was allemaal in orde!!
Op naar het volgende puzzelstukje!!Groetjes
Reageren