Zoeken Vraag het forum

Brandende pijn schouder met tinteling

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik heb nu al geruime tijd last van mijn schouder. Het begon met pijnlijke steken en het is nu een constante brandende pijn die gepaard gaat met tintelingen in mijn elleboog, onderarm en soms mijn hand. Sinds een week is de pijn doorgeschoven naar mijn nek waardoor ik mijn nek niet volledig naar rechts kan draaien, draai ik het iets verder krijg ik een een stekende pijn tussen mijn schouderbladen. Ben al meerdere malen naar de dokter geweest enige wat ik krijg is ibuprofen 600 of diclofenac waar ik allergisch voor ben. Ik ben ten einde raad, kunt u mij misschien helpen?

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het zou een zenuwontsteking kunnen zijn of een zenuw beknelling.
    Brufen on diclofenac zijn in principe wel de aangewezen middelen. Wat bedoel je met allergisch?

Werkt paracetamol niet voldoende?

Je zou met de klachten naar de fysiotherapeut kunnen gaan .

Reageren
    Anoniem

Dank u wel, dit is iets waar ik wat mee kan. Als ik diclofenac wakkert dit het eczeem op mijn handen aan. Met als gevolg dat mijn handen vol zitten met jeukende blaasjes en ontzettend opgezette vingers. Paracetamol heeft geen werking bij mij

Reageren
    John (moderator)

Heb je dit probleem ook met Ibuprofen?

Reageren
    Anoniem

Met ibuprofen heb ik nergens last van

Reageren
    John (moderator)

Waarom gebruik je dan de Ibuprofen niet als pijnstiller?

Reageren
    Anoniem

Dat doe ik ook. Heb ibuprofen 600 alleen daar mag ik maar 1 per dag van.

Reageren
    John (moderator)

Hoe oud ben je?
    Is er een bepaalde reden waarom je maar 1 x per dag de brufen mag gebruiken?

Reageren
    Anoniem

Ik ben 28. Niet dat ik weet, huisarts en apotheek gaven beide 1x per dag aan.

Reageren
    John (moderator)

Je mag ze als dat nodig best vaker gebruiken. Maar niet meer dan 3 x per dag en met een tussenpauze van 6 uur.

Reageren
Reageer op: Brandende pijn schouder met tinteling
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.