- Anoniem9 juli 2015 om 21:28
Ik heb nu al geruime tijd last van mijn schouder. Het begon met pijnlijke steken en het is nu een constante brandende pijn die gepaard gaat met tintelingen in mijn elleboog, onderarm en soms mijn hand. Sinds een week is de pijn doorgeschoven naar mijn nek waardoor ik mijn nek niet volledig naar rechts kan draaien, draai ik het iets verder krijg ik een een stekende pijn tussen mijn schouderbladen. Ben al meerdere malen naar de dokter geweest enige wat ik krijg is ibuprofen 600 of diclofenac waar ik allergisch voor ben. Ik ben ten einde raad, kunt u mij misschien helpen?
9 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 juli 2015 om 23:21Het zou een zenuwontsteking kunnen zijn of een zenuw beknelling.
Brufen on diclofenac zijn in principe wel de aangewezen middelen. Wat bedoel je met allergisch?Werkt paracetamol niet voldoende?
Je zou met de klachten naar de fysiotherapeut kunnen gaan .
ReagerenAnoniem10 juli 2015 om 07:33Dank u wel, dit is iets waar ik wat mee kan. Als ik diclofenac wakkert dit het eczeem op mijn handen aan. Met als gevolg dat mijn handen vol zitten met jeukende blaasjes en ontzettend opgezette vingers. Paracetamol heeft geen werking bij mij
ReagerenJohn (moderator)
10 juli 2015 om 09:56Heb je dit probleem ook met Ibuprofen?
ReagerenAnoniem10 juli 2015 om 11:10Met ibuprofen heb ik nergens last van
ReagerenJohn (moderator)
10 juli 2015 om 12:04Waarom gebruik je dan de Ibuprofen niet als pijnstiller?
ReagerenAnoniem11 juli 2015 om 08:16Dat doe ik ook. Heb ibuprofen 600 alleen daar mag ik maar 1 per dag van.
ReagerenJohn (moderator)
11 juli 2015 om 08:26Hoe oud ben je?
Reageren
Is er een bepaalde reden waarom je maar 1 x per dag de brufen mag gebruiken?Anoniem12 juli 2015 om 09:39Ik ben 28. Niet dat ik weet, huisarts en apotheek gaven beide 1x per dag aan.
ReagerenJohn (moderator)
12 juli 2015 om 15:13Je mag ze als dat nodig best vaker gebruiken. Maar niet meer dan 3 x per dag en met een tussenpauze van 6 uur.
Reageren