- Joëlle24 juni 2015 om 17:25
Hallo. ik ben Joëlle en ik ben 15 jaar. ik heb al een paar maanden, ongeveer 5, vier opgezwollen klieren achter mijn oren, in dat gebied. ze zijn heel erg klein en ik heb er zelf geen last van. maar een paar dagen geleden kreeg ik een enorme opgezwollen klier meer naar mijn keel toe. hij is echt heel erg groot, en ik heb de hele tijd het gevoel alsof ik moet krabben, maar dat doet pijn. ook met bewegen, naar beneden of schuin, of waar dan ook naartoe doet t veel pijn. zelfs met eten heb ik er last van. ik heb erge keelpijn en het is ook de hele tijd aan het kloppen. ik heb een beetje de symptomen opgezocht, en kwam al gauw uit op pfeiffer of lymfklierkanker. ik heb geen idee wat ik moet doen en of het kwaadaardig is. kan iemand me helpen?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 juni 2015 om 21:39Niet meteen in paniek raken.
Reageren
Ben je onlangs ziek geweest of verkouden?
Heb je een keelontsteking of een oorontsteking gehad?Anoniem25 juni 2015 om 04:40Niet ziek geweest ook niet verkouden. Geen keelontsteking zover ik weet en verder ook niet.. Ik heb een angststoornis : Hypochondrie en ik kan er niks aan doen dat ik in paniek raak als er wat is…
Reageren