- Anoniem4 november 2014 om 10:10
Hallo,
ik had gister ontzettend veel hoofdpijn. het begon in de middag, een hele lichte druk in mijn hoofd. met het uur werd het erger ik ging even zitten begon het wel erg heftig ik kreeg ontzettend last van mijn nek. ik heb een paracetamol gepakt (ik ben hier geen fan van) en ging het wat beter. ik ben toen voetbaltraining gaan geven en voelde alleen een beetje druk op mijn schedel. toen ik thuis ben ik maar gelijk op bed liggen maar toen kwam de hoofdpijn een keer zo hard terug. ik werd er heel onrustig van toen ik probeerde te slapen. met men benen bewegen en draaien. ook kreeg ik een soort spastisch trekje in mijn been (een zenuwtrekje denk ik) ik moest mijn been bewegen en mijn benen waren voor heel rusteloos.
waarom ik dit graag wil melden is omdat; ik 3 maand geleden een goeie klap op mijn hoofd gehad met voetballen (een knie op mijn slaap) ik kan me niks meer herinneren van die dag maar ik was wel flink in de war die dag. ik ben nu bang dat mijn hoofdpijn van gisteravond daar een verband mee kan hebben?
ik hoop van jullie te horen!
bij voorbad dank
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 november 2014 om 10:36Dat zou heel goed kunnen.
Ben je na die klap niet bij een dokter geweest?
[quote]ik kan me niks meer herinneren van die dag maar ik was wel flink in de war die dag[/quote]gezien deze klachten was dat wel nodig geweest.Ga dus naar je huisarts en vraag om een verwijzing naar de neuroloog.
ReagerenAnoniem4 november 2014 om 11:45ik ben wel naar het ziekenhuis geweest toen het is gebeurd, en een hersenscan laten maken. was verder niks op te zien. maar ik begin daar nu aardig aan te twijfelen ik heb nog steeds een wazig gevoel in mijn na gisteravond.
ReagerenJohn (moderator)
4 november 2014 om 16:37Ik zou toch naar de huisarts gaan en een verwijzing vragen voor de neuroloog. Laat het opnieuw bekijken.
Reageren