- bres200922 oktober 2014 om 12:54
Hallo,
Vorig jaar november kreeg ik een raar druk gevoel in mijn hoofd ik moest mijn ogen dicht knijpen en kreeg een gevoel van out te gaan bij open doen van mijn ogen was alles wazig sinsdien tast ik in het duister met al mijn klachten wie herkent ditHoofd/oogklachten
Wazig zien alles in verte.
Vlekken/slierten voor ogen bij licht en witte achtergronden.
Alles wat streppen of stippen heeft trilt bij het erna kijken.
Drogen ogen.
Raar gevoel in hoofd alsof mn hersenen trillen bij bukken en bewegingen en draaien van hoofd.
Soms met praten en bepaalde geluiden met spreken ook gevoel van trilling in mijn hoofd.
Drukgevoel in hoofd meestal rechterkant en dan gevoel van out te gaan benen voelen slap en controle even kwijt.
Geluid is erg gevoelig voor oren.
Piepgeluid in oren 24 uur per dag.
Bij tikken op tafel en bij knopjes drukken ploft linker oor.
Rest van lichaam.
Pijnlijke schouders.
Pijn achter op de rug.
Heup pijn.
Benen/ knieenpijn bij hurken en opstaan.
Op bed linker boven been doof gevoel met fikse steken in bepaalde houding als pijn er is en wil mn been verleggen helse steek pijn in bovenbeen.
Pijnlijke tong.
Enorm schrikachtig bij onverwachtse geluiden zoals iets valt of dat iemand uit het niets begint te praten.
Wie herkent iets in deze klachten
Heb al mri en bloedtesten gehad maar niks uit gekomen loop nu vier maanden bij de fysio maar tot nu toe geen verberering helaas.Groetjes
1 reactieReagerenAnoniem22 oktober 2014 om 20:55Hallo! Het enige waar ik mezelf in kan vinden is de slierten en rare vlekjes die je ziet in het licht.
Ik had het ook opeens uit het niets. Als je dan in de lucht kijkt buiten, zie je vanalles ´zweven´. Het lijken wel een soort doorzichtige belletjes, en sliertjes inderdaad.
Maar heb geen flauw idee waar het vandaag komt! Verder geen last van de klachten die je omschrijft.
Groetjes Manon
Reageren