- Anoniem20 oktober 2014 om 16:30
hallo
sinds vorige week heb vaak last van hoofdoijn. afgelopen dagen was dit heel erg. Ik was er gewoon misselijk van. kon niet goed tegen licht, dus waarschijnlijk migraine.
ook heb ik de laatste 2 weken continu pijn aan de linkerkant van mijn hoofd. Dit is een soort drukkende pijn. Het doet ook pijn als ik er licht op druk. deze pijn zit vooral boven mijn oog op de rand van de oogkas. ook zit de pijn bij mijn slaap en achter mijn oor.
wat kan dit zijn. Ik ben een persoon die niet zo snel naar de huisarts gaat. Heeft iemand ook een keer van deze klachten gehad?
helaas werkt paracetamol,advil of ibuprofen niet.
5 reactiesReagerenAnoniem20 oktober 2014 om 16:36ik was nog vergeten te zeggen dat ik soms eventjes wazig zie. Dit kan natuurlijk ook door mijn lenzen komen. dit duurt nooit lang misschien een 10 seconden
ReagerenJohn (moderator)
20 oktober 2014 om 21:34Hoelang heb je de lenzen al?
ReagerenAnoniem21 oktober 2014 om 01:22Phoe volgens mij vanaf toen ik 18 of 19 was dus 5 a 6 jaar
ReagerenJohn (moderator)
21 oktober 2014 om 09:26Het zou kunnen dat je een bijholte ontsteking hebt.
Reageren
Ga toch maar even naar je huisarts en laat ernaar kijken.Anoniem22 oktober 2014 om 21:06Ben vandaag naar huisarts geweest. Was geen bij holte ontsteking. Moet nu naar de fisio. Bedankt voor je reactie
Reageren