- Anoniem4 augustus 2014 om 21:42
dag ik ben nick en ik heb regelmatig hoofdpijn langs de linker kant ik val door duizeligheid na een 5a8 min kom ik bij en heb last van niet kunnen op staan door da ik even geen gevoel heb in mijn bennen wat kan dat zijn
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 augustus 2014 om 07:33Hallo Nick,
Het is moeilijk om zo te zeggen wat het zou kunnen zijn, maar het lijken een beetje epileptische aanvallen. Ik denk wel dat het hoogste tijd wordt dat je hiermee naar de dokter gaat.
ReagerenAnoniem5 augustus 2014 om 22:17merci ik had da al een paar keer naar den dokter geweest maar ze zegde da het niet zo is en da bij epelepsie in de broek word geplast of het is een slechte ziekenhuis voor zo iets want ze komen enkel met kroniese hieperventilatie af maar ne andere dokter zegt da het met mijn bloeddruk te maken heeft dus meschien is het beter da ik naar een uz ziekenhuis gaat meschien is da beter vr gr nick ps zie niet naar de schrijf fouten
ReagerenJohn (moderator)
5 augustus 2014 om 23:46Het is zeker niet zo dat er bij epilepsie altijd in de broek wordt geplast.
Reageren
Ik denk dat je inderdaad beter naar een universitair ziekenhuis kunt gaan. Vraag een verwijzing voor de neuroloog.