Zoeken Vraag het forum

Enorme hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Ik kom net bij de huisarts vandaan omdat ik al 1,5 week last heb van een bijna constante stekende hoofdpijn en de rechterkant van mijn hoofd. Zij vertelde mij dat ik last heb van spanningshoofdpijn. Ik maakte haar duidelijk dat ik helemaal geen spanningen heb. Ze bleef bij haar uitspraak. Dit was te verhelpen met paracetamol zei ze, terwijl ik heb verteld dat dit niet werkt. Na wat te zoeken op internet kwam ik er achter dat de symptomen die ik heb totaal niet overeen komen met die van spannings hoofdpijn. Weet iemand wat het wel kan zijn? Ik weet zeker dat het geen spanningshoofpijn is.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Waar zit de pijn precies?
    Hoe oud ben je?

Reageren
    Anoniem

Het is een stekende pijn aan de gehele rechterkant van mijn hoofd. Ik ben 17 jaar.

Reageren
    John (moderator)

Ga dan toch terug naar je huisarts en vraag een verwijzing voor de neuroloog. Het is niet helemaal normaal om zo lang zo’n hoofdpijn te hebben.

Reageren
    Anoniem

Dankjewel, ik heb een afspraak voor vrijdag staan.

Reageren
Reageer op: Enorme hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.