- Anoniem30 april 2014 om 18:45
Nee dat begrijp ik, maar het kan dus wel liggen aan vocht achter het trommelvlies, heb ik gelijk wanneer ik zeg dat buisjes geplaatst worden om vocht achter het trommelvlies uit het oor te laten lopen?
John (moderator)
30 april 2014 om 20:08Buisjes zouden een optie kunnen zijn.
ReagerenAnoniem1 mei 2014 om 13:35Ik hoop het echt, alhoewel de Tinnitus mij in het begin niet stoorde heb ik er nu wat vaker last van, mede doordat ik nu een hardere onregelmatige toon erbij heb gekregen in mijn linkeroor.
Wat wel raar is is dat als ik mijn kaken aanspan dan word de pieptoon harder, ik heb trouwens al jaren last van mijn kaken, de tandarts zegt dat ik goed ontwikkelde kaakspieren heb maar ik moet heel vaak mijn kaken geforceerd ontspannen omdat ik merk dat ik de kaken heel vaak en lang aanspan, misschien heeft dit met mijn Tinnitus te maken maar dat weet ik niet, kom niet veel informatie tegen over de relatie tussen kaak + Tinnitus dus dat weet ik niet.
ReagerenAnoniem1 mei 2014 om 13:36Hoe meer je zoekt hoe meer oorzaken Tinnitus kan hebben, dus je blijft maar bezig met gokken.
ReagerenJohn (moderator)
1 mei 2014 om 15:20Ik denk dat je op een gegeven moment ook beter kunt stoppen met zoeken.
Reageren