Zoeken Vraag het forum

zere bovenarm/ schouder na val

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Ik ben een meisje van 15.Afgelopen zaterdag ben ik met skiën hard gevallen. mijn ski’s schoten los en ik ben 5 meter verder beland.

Ik ben gevallen op mijn schouder. Meteen al vanaf het begin deed het veel pijn, ik kon hem bijna niet bewegen. inmiddels heb ik nog steeds veel pijn (bij bewegen verergeren de klachten (vooral bij mijn arm heffen)). Er komt een schietende pijn als ik mijn arm op bepaalde manieren beweeg, soms voelt het alsof er iets verspringt in mijn arm.
    De pijn straalt uit naar mijn nek en ik heb soms tintelingen in mijn hand.
    De pijn is met name aanwezig in mijn bovenarm.

Ik ben daar naar de EHBO geweest. Zij konden nog niet beoordelen wat het is.
    Mijn moeder zegt dat m’n spieren een klap hebben gehad en het vanzelf wel weer over gaat. Zelf weet ik niet of dat het is. Wat raden jullie mij aan?
    Of heeft iemand ook deze klachten?

Bij voorbaat dank,
    Clare

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Bedoel je de EHBO post op de ski baan?

Ik raad je aan om naar je huisarts te gaan en een verwijzing te vragen voor een röntgenfoto.

Reageren
    Anoniem

Ik was in Duitsland, er was niet echt een EHBO alleen een heel klein pakketje. Daarom hebben ze niet zo veel erover kunnen zeggen.

Wat zou het kunnen zijn? of is dat echt niet te zeggen..

Clare

Reageren
    John (moderator)

Nee, dat kan ik zo niet zeggen. Daarom is het verstandig om morgen even naar de huisarts te gaan.

Reageren
Reageer op: zere bovenarm/ schouder na val
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.