- Anoniem15 december 2013 om 19:07
Goede avond ik heb al denk ik een jaar of 2 a 3 een vetbult in mijn nek daarvoor zat er een steel wratje maar die is er op onverklabare wijze van af gegaan toen ik ochtens wakker werd. Maar goed terug naar nu zins donderdag is de vetbult ineens rood en warm en erg pijnlijk vooral bij hoofd bewegingen. Wat zou dit kunnen zijn gewoon een ontsteking in het weefsel ?
4 reactiesReagerenTandor115 december 2013 om 20:16Het lijkt inderdaad op een ontsteking. Ga met de klachten naar de huisarts.
ReagerenAnoniem15 december 2013 om 20:27Ik was inderdaad van plan om morgen de huisarts te bellen want het word nu behoorlijk irritant na 5 dagen. Maar ik ben verder hellemaal gezond hoe kan zo onsteking ineens onstaan dan na 2 jaar dat het er al zit
ReagerenAnoniem15 december 2013 om 20:52Nu las ik net dat een onsteking ook kan onstaan door straling nu heb ik wel 4 december foto’s laten maken bij de tandarts zou hed daar door kunnen komen of zeg ik nu iets raars ?
ReagerenTandor115 december 2013 om 20:57Dat lijkt me niet erg waarschijnlijk. De ontsteking kan er al langer zitten zonder dat je er last van hebt gehad.
Reageren