- Anoniem1 november 2013 om 18:37
Beste, sinds een week heb ik continue hoofdpijn. Paracetamol helpt al niet meer en zelfs medicatie tegen migraine helpen niet. Ik heb tot een jaar geleden een hersentumor gehad prolactinoom maar die was weg*. Nu maak ik me enorm zorgen en vindt nergens de info die ik wil. Ik Kan me amper concentreren en werken gaat moeilijk. Soms valt het gehoor langs links Dan ook weg. Percies of mijn oor verstopt zit. Ik heb zoveel schrik en weet niet wat nog te doen.
2 reactiesReagerenAnoniem1 november 2013 om 18:47laat eens een scan maken aan de linkerkant van je hersenen of gehoorgang, een mri scan kan duidelijkheid brengen.
Grtjes een verpleegkundige
ReagerenAnoniem1 november 2013 om 20:26Beste ik moet dinsdag op consult bij endocrinologe in st niklaas. En maandag bellen voor nmri scan… Maar vrees dat het terug is. Misselijk zijn en de hoofdpijn die ik in t begin had is juist hetzelfste. Eerst dacht ik aan migraine maar tis dubbel zo erg. Tgevoel VD hoofdpijn is percies of ze met een dolk in mijn linkeroog aan t steken zijn. Afwachten maar als het niet beter is Dan Ga ik naar de spoed. Want dit houdt ik niet langer uit. Slapen doe ik ook al amper. En in een warm bad Dan wordt mene nek nog erger… Maar bedankt al voor de goede raad. Van een toekomstige verpleegkundige ( ik moet nog 2 en half jaar studeren )
Reageren