- Marieke Rosendaal25 april 2013 om 10:59
Sinds gisteren (24-04-2013) heb ik een licht gevoel in mijn hoofd. Als ik aan mijn bureau zit gaat het wel, maar als ik sta dan heb ik er meer last van. En af en toe een draaiïerig gevoel. Wat kan dit zijn? en hoe kom ik er van af?
Nog even dit: Overmorgen moet ik ongesteld worden. (als ik niet zwanger ben dan. Dat hoop ik wel) Kan het daar mee te maken hebben? Alleen, ik heb dit nooit eerder voor mijn menstruatie gehad.
Ik zou graag advies hierover willen hebben.
2 reactiesReagerenQuote25 april 2013 om 11:26Ik heb een licht gevoel in mijn hoofd:
Reageren
http://thuisarts.nl/licht-in-hoofd/ik-heb-licht-gevoel-in-mijn-hoofdinge23 juni 2013 om 20:03Hallo Marieke
Ik heb al maanden hoofdpijn,stijfe nek schouders pijn en ook licht gevoel in hoofd,bloed onderzoek was goed,paar keer bij ha geweest die zei spanigshoofdpjn,nu ben i bij fyso ,maar ja e dag is geen licht gevoel endan weer ,maar hun zeggen spaaaningen in nek ,even onspanings oefeningen doen gr inge en je bent niet de eenige zo veel mensen lopen met deze klachten ,dat wist ik zelf niet ,tot ik nu zelf heb maar positiv deken
Reageren