- amanda1 februari 2013 om 14:34
hallo ik ben 41 jaar ik was mehaar regemaat sins kort
heb ik een glad kaal plek op me hoofd? achter me hoofd
ik kan geen staart in doen dan zie het gelijk wat kan ik doen en heeft iemand een tip if heb jij het ook help dankje gr amanda7 reactiesReagerenUlrike1 februari 2013 om 14:38Hallo Amanda, gebruik je sinds kort andere shampoo of heb je misschien last van stress? Mag ik vragen hoe groot de plek nu is? En rond, als een muntstuk? Ben je bekend met Alopecia in de familie?
Groet Ulrike
ReagerenQuote1 februari 2013 om 14:40Alopecia Vereniging:
Reageren
http://www.alopecia-vereniging.nl/Daantje1 februari 2013 om 14:46Hoi Amanda, ik wil je niet bang maken, maar verdiep je eerst eens in de term Alopecia. Ik was 11 toen ik zo’n plek ontdekte bij mijzelf op mijn hoofd. Op mijn 12e was ik al mijn haar verloren. Pubishaar heb ik verder nooit ontwikkeld. Mijn aandoening heet Alopecia Universalis. Maar dat hoeft in jouw geval niet zo te zijn hoor. Eerst alles lezen en bij jezelf nagaan of je onder zware druk/stress staat of misschien onder invloed van hormonen… Je kunt proberen het plekje in te smeren met Minoxidil (apotheek) maar mij heeft het iig nooit geholpen. Nog vragen, stel ze gerust.
Liefs, Daantje
Reagerenamanda18 februari 2013 om 09:50hoi dankje wel voor het tip de arts heb gekeken ik heb druppels gekregen nu weet ik wat het is stress en paniek aanvallen maar nu gaat het iets beter de kale plek is net ever grote van een klein appel vorm gelukkig kan ik me haren er oven heen doen gr van amanda
ReagerenUlleke22 februari 2013 om 21:09En, weet iemand al wat een eventuele oorzaak is? Kele plekken, ja, maar wat te doen???
Reagerenamanda6 maart 2013 om 11:59hallo het grote is van een mannerijn maar ik heb druppels gekregen 2keer op doe en over 2a5 maanden is ht ove maar dankje ikheb een spesaal kind handicapt en daar ben je elke dag bezeg
ReagerenMeike6 maart 2013 om 13:36Hallo Amanda, had jij een kale plek door stress?
Reageren