- Mistique9 november 2012 om 09:07
Hallo,
Ik voel sinds een week een knobbeltje in mijn nek aan de linkerkant. Ik ben best gevoelig voor migraine-aanvallen die beginnen vanuit de nek maar de afgelopen drie weken geen last gehad. Ik dacht namelijk als eerst aan een knoopje in mijn nekpier.
Het knobbeltje heeft de grote van een erwt ongeveer. Ik kan hem vastpakken. Hij zit wel vast op de plek waar hij zit en voelt hard en glad aan. Het knobbeltje zit precies onderaan nek aan de linker zijkant in het zachte gedeelte naast de nekspieren.
Verder geen klachten, alleen vermoeidheid.Wie herkent dit?
5 reactiesReagerenjetkientz9 november 2012 om 20:10laat je eerst eens op bloedarmoede testen
ReagerenAnoniem10 november 2012 om 15:57Ik zou even naar de huisarts gaan want hier op het forum kunnen we niet beoordelen wat voor knobbeltje jij hebt. Laat je van je horen hoe het met je gaat?
ReagerenTess7 april 2013 om 19:55Mistique7 april 2013 om 20:29Sorry hierbij mijn reactie. Ik ben naar de huisarts geweest en die nam het naar mijn idee niet serieus, meer door zijn reactie dan de diagnose. Het bleek een opgezette lymfeklier te zijn. Volledig onschuldig. Het is wel een blijvend knobbeltje want hij zit er nog steeds. Ik ga er maar vanuit dat het inderdaad niks is maar vreemd vind ik het wel. Ik las op internet dat een lymfeklier opzet ivm ziek zijn of verkoudheid. In mijn geval heeft het daar dus niks mee te maken. Komt iemand dit bekend voor? Bedankt voor de reacties!
ReagerenAnoniem17 april 2013 om 20:39Lees meer vragen en antwoorden over langdurig opgezette klieren:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Langdurig+opgezette+klieren&sa=zoeken