Zoeken Vraag het forum

Knobbeltje nek

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Mistique

Hallo,

Ik voel sinds een week een knobbeltje in mijn nek aan de linkerkant. Ik ben best gevoelig voor migraine-aanvallen die beginnen vanuit de nek maar de afgelopen drie weken geen last gehad. Ik dacht namelijk als eerst aan een knoopje in mijn nekpier.
    Het knobbeltje heeft de grote van een erwt ongeveer. Ik kan hem vastpakken. Hij zit wel vast op de plek waar hij zit en voelt hard en glad aan. Het knobbeltje zit precies onderaan nek aan de linker zijkant in het zachte gedeelte naast de nekspieren.
    Verder geen klachten, alleen vermoeidheid.

Wie herkent dit?

5 reacties
    Reageren
    jetkientz

laat je eerst eens op bloedarmoede testen

Reageren
    Anoniem

Ik zou even naar de huisarts gaan want hier op het forum kunnen we niet beoordelen wat voor knobbeltje jij hebt. Laat je van je horen hoe het met je gaat?

Reageren
    Tess

En… Hoe gaat het? Jammer dat mensen dan niets meer van zich laten horen.

Groet Tess

Reageren
    Mistique

Sorry hierbij mijn reactie. Ik ben naar de huisarts geweest en die nam het naar mijn idee niet serieus, meer door zijn reactie dan de diagnose. Het bleek een opgezette lymfeklier te zijn. Volledig onschuldig. Het is wel een blijvend knobbeltje want hij zit er nog steeds. Ik ga er maar vanuit dat het inderdaad niks is maar vreemd vind ik het wel. Ik las op internet dat een lymfeklier opzet ivm ziek zijn of verkoudheid. In mijn geval heeft het daar dus niks mee te maken. Komt iemand dit bekend voor? Bedankt voor de reacties!

Reageren
Reageer op: Knobbeltje nek
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.