Zoeken Vraag het forum

drukkende pijn in mijn hoofd tijdenlijke vermindering van het zich

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • natasja1981

ik heb nu bijna een week een drukende pijn aan de rechter kant van mijn hoofd ook gaat dit samen met het verminderen van het zicht en tintelingen in mijn linkerhand .
    wat kan dit zijn ik durf het tegen niemand te vertellen

2 reacties
    Reageren
    Therese

Is er iets gebeurd afgelopen week? Ben je bijvoorbeeld verkouden geweest? Of heb je jouw hoofd ergens gestoten? En is het krachtverlies door iemand geobjectiveerd, of lijkt het alsof de kracht minder is, maar kan je verder goed ergens in knijpen? Heb je deze klachten al eens eerder gehad? Wat heb je toen met dit probleem gedaan, en hielp dat? Als laatste zou ik willen weten of de klachten continu aanwezig zijn, of dat ze in de loop van de dag bijvoorbeeld toenemen om ’s nachts weer wat minder te worden? Of wordt het bijvoorbeeld alleen maar erger?

Reageren
    natasja1981

nee er is niks gebeurd niet ziek geweest en ook mijn hoofd niet gestoten mijn dochtertje van 2,5 merkt wel dat de kracht in mijn arm wel eens minder word dan zegt ze mijn niet laten vallen he .
    echt die hele ergen drukkende pijn niet nee .
    en de klachten worden heftig en dan zakt het weer weg maar komt zeker 3 tot 4 keer terug en als het op zn heftigst is dan duurt het vaak een uur

Reageren
Reageer op: drukkende pijn in mijn hoofd tijdenlijke vermindering van het zich
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.