- Anoniem25 juli 2011 om 12:50
Hallo,
Deze klacht heb ik op dit moment niet meer maar ik ben toch wel erg benieuwd wat het was want vond het een best beangstigend gevoel.
Ik zou even beginnen met mijn verhaal. Ik was met een paar vrienden op vakantie en we gingen natuurlijk de eerste dag gelijk uit de avond verliep ook goed ik ging laat naar mijn bed maar toen ik wakker werd voelde ik mij heel erg raar. Ik zou even een paar punten opnoemen hoe ik mij voelde.– Realiteit kwijt
– Onrustig/Chaotische
– Geen concentratrie/focus
– Vergeetachtig
– Als mensen iets tegen mij zeiden ging veel het andere oor weer uit
– Geen controle meer
– Kon niet meer goed nadenken
– Kon niet meer goed communicerenHet rare was dat ik wel door had dat ik niet normaal functioneerde en dat ik normaal heel anders ben maar ik kon het op dat moment niet veranderen. We gingen met z’n allen paintballen en die instructeur legde alles uit maar ik snapte het gewoon totaal niet en toen ik die baan opstapte weet ik echt niet wat ik deed of moest doen en ben toen maar die baan afgegaan. Ik heb die dagen erop 3 dagen op bed gelegen en geen alcohol gedronken maar het probleem ging maar niet weg en mijn vakantie was daardoor wel verpest. Eindelijk op de laatste dag van de vakantie werd ik wakker en voelde mij bijna weer helemaal de oude. Toen ik thuis kwam was ik weer helemaal beter en lachtte mijn vrienden mij uit dat ik zei dat ik de realiteit kwijt was (Is ook wel logische) want wie heeft dat nou. Heeft iemand enig idee hoe dit kan komen?
3 reactiesReagerenPeter25 juli 2011 om 17:50Kun je misschien war meer vertellen wat er vooraf gegaan is aan jouw vreemde ervaring en bovendien verpestte vakantie? Ik heb sterk het vermoeden dat er drank en of drugs in het spel zijn geweest namelijk. Dat zou heel goed bij de klachten passen die je beschrijft. En als je deze drugs niet zelf hebt gebruikt, kan het zijn dat iemand die zonder dat jij het wist dit aan jou heeft toegediend, bijvoorbeeld door het in een drankje te doen? Ik zou graag een reactie willen op mijn opmerkingen.
ReagerenAnoniem26 juli 2011 om 07:47Ik heb gewoon bier gedronken, eerst bij de tent waar we zaten en toen in de club waar we heen gingen. Ik was wel dronken aangezien ik mij niet alles meer kan herinneren maar het voelde niet of dat ik drugs had genomen. En wat ik raar vind is dat de klachten zo lang aangehouden hebben. Zeker 3/4 dagen terwijl ik in de tussentijd niks meer heb gedronken kwa alcohol.
ReagerenAnoniem26 juli 2011 om 21:32Vast een biertje teveel gedronken. Blijkbaar is het verkeerd gevallen, en zijn er geen drugs in het spel geweest. Maar daar lijkt het wel op.
Reageren