Zoeken Vraag het forum

supraclaviculaire klier

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bob

Hallo, ik heb sinds februari 2024 een aantal opgezwollen lymfeklieren in m’n hals zowel links als rechts. Aan m’n linkerkant heb ik 2 klieren zitten die ongeveer 5mm groot zijn, 1 is hard en cirkelvormig en 1 is zacht en ovaal. Aan de rechterkant zit een klier die zal net iets minder zijn dan 10mm en ook ovaal. Geen van de klieren zijn pijnlijk. De klieren zitten net boven m’n sleutelbeen. In maart jl heb ik bloed laten prikken, maar daar kwamen geen rare dingen uit. Echter nu 9 maanden later zitten de klieren er nog, zijn dus niet weg, en wisselen soms iets van afmeting. Ik maak me dus toch nog steeds zorgen en ik vraag me af of het niet beter is om om een echo + doorverwijzing te vragen?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Bespreek dat idd met je huisarts

Reageren
Reageer op: supraclaviculaire klier
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.