- Visser13 juli 2024 om 17:40
Hallo iedereen,
Sinds een week of 6 heb ik last bij de rechterzijde van mijn hoofd.
Het begon met een irritatie/lichte steekjes rechts boven bij mijn hoofd. Als ik er aan begon te voelen tintelde het daarna een beetje of werd het gevoelig. Nu ben ik zelf best een gevoelig/sensitief persoon en ik kan slecht tegen zulke dingen. Een week verder voelde het anders, achter mijn rechter oor bij de slaap begon het op de zelfde manier te tintelen. Soms met kleine steekjes tussen door, ook als ik op dat moment mijn kaken op elkaar zet steekte het daar lichtelijk. Dit trekt vervolgens na een half uur weer weg, vervolgens trekt het naar rechts boven. Het zijn momenten op de dag dat ik er last van heb. Soms ook een hele dag niks/nauwelijks last van of later op de dag pas. Als ik er mij op focus heb ik er meer last van. Als ik ergens druk mee bezig ben heb ik het niet door/geen last van. Ook heb ik 2/3 weken geleden een gloeiend gevoel bij mijn uitstekend bot gehad achter mijn rechter oor, dit was 2 avonden achter elkaar en was na 2/3 uren weer weg. Het uitstekend bot was op die 2 momenten wel gevoeliger/lichte pijn als ik er op drukte. Dit heb ik daarna niet weer gehad. Wel heb ik sinds een week een klein opgezet stukje op het uitstekend bot achter het oor. 3 dagen geleden steekte het nog bij aanraking. Sindsdien niet meer en is het deels afgezakt. Ook smeer ik er aloe vera zalf met bijen propolis op, misschien helpt het. (Ben van natuurlijke middelen)Sinds dat moment maalt het elke dag door mijn hoofd en pieker ik er veel over, het bezorgd mij best veel stress op bepaalde momenten. Ook heb ik de afgelopen jaren best veel stress/spanning gehad. Ik blow ook.. Inmiddels 6 jaar elke dag voor het slapen gaan. Afgelopen Maandag ben ik bij de huisarts geweest en die herkende dit niet.. Nog niet eerder van gehoord. Hij heeft ook even gevoeld en dacht misschien aan een kleine ontsteking aan de rechter zijde bij het uitstekend bot. Op dit moment kon hij niks betekenen en ik moest het gewoon even aankijken.. Fijn.
Ook zei hij dat ik mij minder zorgen moest maken en dat het eigenlijk onmogelijk is dat het iets ergs is. Voor de rest heb ik nergens last van. Geen hoofdpijn/misselijkheid/spierpijn/uitvallen/zweten/bloed etc. Voel mij gewoon goed. (Op dit probleem na dan..)
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen? Eind van de maand ga ik op vakantie. Voor de vakantie zou ik graag dit probleem weg willen hebben.. Stress en vakantie gaat niet samen. Ik begon mij juist de laatste tijd weer rustiger/ontspannen te voelen wat nu helaas weer verstoord is.. Het hinderd mijn dagen en heb dan nergens zin in.
Ik hoor het graag.
Mvg !
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 juli 2024 om 23:08“Nu ben ik zelf best een gevoelig/sensitief persoon en ik kan slecht tegen zulke dingen.” Bedoel je hier nu eigenlijk mee dat je last hebt van een angststoornis/hypochondrie
ReagerenVisser14 juli 2024 om 00:55Nee ik bedoel dat ik niet tegen zulke problemen kan.
Als ik ergens last van heb voel ik mij verhinderd zeg maar..
En het kan mij veel stress geven.Ben trouwens een 29 jarige man.
ReagerenVisser15 juli 2024 om 16:41Hallo?
Reageren