Zoeken Vraag het forum

Al 5 dagen non stop hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Manon

Dinsdag begon de hoofdpijn. Werd er gewoon niet goed van, misselijk en duizelig. Heb niet overgegeven. Het is alleen aan de rechterkant van mijn hoofd en als ik op de achterkant rechts van mijn hoofd duw doet het verschrikkelijk zeer, net of iemand mij met een honkbalknuppel heeft geslagen, voelt helemaal beurs. Ik sta met de pijn op en ga er mee naar bed. Paracetamols helpen geen reet, niet eens een beetje. Heb dit ook nooit eerder gehad. Ja weleens erge hoofdpijn, maar niet dat het zoveel dagen aanhield en als ik dan een paracetamol slikte werd het tenminste wel wat minder, maar dat is nu niet.

Kan iemand mij vertellen wat dit voor hoofdpijn is ??

Als het maandag nog zo is ga ik een afspraak maken bij de huisarts.

11 reacties
    Reageren
    rastarody

ja ik heb precies het zelfde ook al 5dagen en ik zou ook graag willen weten wat je het beste er tegen kunt doen ik slik nu zelf ibrofen maar dat helpt ook maar voor een paar uurtjes.

Reageren
    Anoniem

Is de oorzaak van de hoofdpijn bekend? Wat voor soort hoofdpijn betreft het? Iedere soort hoofdpijn wordt namelijk weer anders behandeld.

Kun je de hoofdpijn zo goed mogelijk beschrijven?

Reageren
    Anoniem

99% van alle hoofdpijn problemen worden veroorzaakt door spanningshoofdpijn.

Reageren
    Marlijn

Ik heb precies hetzelfde, paar dagen griep gehad (dacht dat de hoofdpijn daar vandaan kwam.. ) maar heb nu nog steeds hoofdpijn, ook aan één kant, maar dan aan de linker kant rondom mijn slaap en links onder bij de nek spieren, ook helpt paracetamol oid niet, 24/7 een bonzend hoofd.. om gek van te worden dus

Reageren
    Amber

Heey,

Ik heb nu al een paar dagen last van heftige hoofdpijn, het liefst zit ik in een donker hoekje en slaap ik de hele dag. Hiervoor ben ik wel 2 weken geleden heel erg verkouden geweest en last van oorpijn gehad, alleen nu als ik bijvoorbeeld buk of  met mijn hoofd naar beneden ga liggen crepeer ik van de hoofdpijn en oorpijn.

Weet echt niet meer wat ik moet doen, ga gelukkig naar de dokter morgen. Zelf denk ik aan bijholte ontsteking.

Groetjes A.

Reageren
    roslinda

Ik ben rosalinda ik heb nu al 3 dagen last van hoofdpijn en achter me ogen gevoelige ogen ik weet niet waar het ana licht ik heb geen stres weet iemand wat het kan zijn

groetjes rosalinda

Reageren
    John (moderator)

ben je pas verkouden geweest of de griep gehad?

Reageren
    rosalinda

Ik was wel een beetje verkouden maar het is al weg heb hoofdpijn en voel me vermoeid en slap en heb het een beetje warm

Reageren
    John (moderator)

Misschien een bijholteontsteking. Als de klachten er na het weekend nog steeds zijn, ga dan naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Al 5 dagen non stop hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.