Hi,
ik heb net een klap tegen mijn hoofd gehad ten hoogte van het oor, het doet niet zoveel pijn maar voel het wel een beetje kloppen, dus kan zijn er een bultje zit. Wat ik vooral eng vind is dat ik op ongeveer het zelfde plekje pas ook een bultje heb gehad omdat er toen ook wat tegen aan kwam, dit geneesde erg goed. ik las op internet dat je een hersenbloeding krijgt en dood gaat en ben heel bang dat ik dat krijg en ben best wel in paniek, ik ben erg ongerust en in principe is mijn hele dag al verpest omdat ik er constant over inzit omdat ik het wel voel, kan iemand mij geruststellen?:(
Groet
Als je verder geen klachten hebt, hoef je ook niet bang te zijn.
Heb je of krijg je wel klachten, (hoofdpijn, misselijk, wazig zien,het gevoel flauw te vallen), neem dan contact op met je huisarts en niet met een forum waar je niet bij een dokter bent!
Wat voor complicatie bedoel?
Voor een hersenbloeding is wel een hele harde klap nodig hoor.
Als je last krijgt van wat ik schreef, zou je een hersenschudding kunnen hebben. En hoe groot die kans is, hangt af van hoe hard de klap was.
Hi,
Ik heb er best wel wat last van, maar er zit ook een bult(je), is dat gevaarlijk, of juist goede reactie?
Dat is via een forum niet te zeggen.
Neem even contact op met je huisarts,die kan dan inschatten of je gezien zou moeten worden of dat dat niet nodig is.
ik heb de huisarts gebeld en ze vertelde dat het te zacht is rondom dat plekje om een bloeding te veroorzaken, daar moet ik dan maar van uit gaan.
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
ik ben zo nu en dan wel misselijk, is dat normaal? ben alsnog bang dat ik doodga
Nee. Bel met de huisartsenpost
Hi,
Ik heb de spoedpost gebeld en hier een samenvatting:
geen alarmsymptomen,
ik moet het loslaten en de spoedpost heeft verzekerd dat het niet erg is omdat:
Ik alles nog precies kan navertellen
niet bewusteloos geweest
Enkel klein bultje
Beetje misselijk maar meer door angst en stress.
Moet het loslaten
Wat vind jij hiervan?
Dan maar loslaten