Zoeken Vraag het forum

Duizelig in kou

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Als ik wandel en het is koud en het waait tegelijkertijd word ik op den duur altijd duizelig. Hoe zou dit kunnen komen? En zijn er meer mensen die dit hebben? Tis n heel zweverig gevoel en tis als ik weer binnen ben binnen n uur weer weg gezakt..

10 reacties
    Reageren
    Alias

Misschien warmer aankleden

Reageren
    Anoniem

Dat helpt niet.

Reageren
    Suus

Ga dan een met deze vraag naar de huisarts.
    Hier ben je niet bij dokter, je huisarts kan wat onderzoeken doen naar wat mogelijk de klachten veroorzaakt

Reageren
    Anoniem

Ik wou gewoon hier vragen of iemand het herkent of weet wat het is. Ik loop al voor verschillende dingen bij de dokter en dit ga ik ook zeker even vragen.

Reageren
    Pleun vNinhuys

Ik herken dit ook. Voor mij precies hetzelfde al een klein jaartje. Huisarts weet niet wat het is en waar het vandaag komt. Het belemmerd heel erg.

Reageren
    Roos

Heel herkenbaar de duizeligheid door de kou

Reageren
    Marg

Heb ik al jaaaren

Reageren
    Angel

Ik heb er ook last van als ik geen muts op heb. Dus zodra het koud is, heb ik altijd een muts op en dan heb ik geen last.

Reageren
    Zombie

Sinds kort heb ik tijdens het fietsen met ijzig koude wind tegen ook last van en als ik even stil sta verdwijnt het weer en ook als ik weer fiets met wind mee is het verdwenen.

Reageren
    Emilie

Ik heb dit al jaren en het heeft waarschijnlijk te maken met gevoelige oren.. ik heb vroeger buisjes gehad en ook snel last van mijn oren bij het vliegen. Daar zit ook je evenwichtsorgaan. Het helpt om goede oorwarmers te dragen, ook al vriest het niet

Reageren
Reageer op: Duizelig in kou
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.