- Moeder14 september 2022 om 17:07
Onze dochter (14 jaar)is nu op kamp en ze vertelde dat ze vannacht niet kon slapen omdat elke keer haar nek naar achter klapte zonder dat ze dat zelf deed en dit om de 2 sec. Ze heeft ook een beetje een trillend lijf zeg maar. Ze heeft al lange tijd lichte hoofdpijn, soms een beetje misselijk vertelde ze. Verder geen andere klachten en als ze staat heeft ze er geen last van, alleen als ze ligt. Wat moet ik hiermee. Leerkrachten op kamp doen er heel luchtig over, omdat ze niet huilt denken ze dat ze zich aanstelt. Ik vind het ook wel een vaag verhaal, maar verzinnen doet ze niet lukt mij. Ze heeft ook miet haar nek ergens mee bezeerd oid. Hopelijk kan ze vannacht slapen en morgen komt ze weer thuis.
2 reactiesReagerenSuzan14 september 2022 om 18:09Als je het niet vertrouwt,is er maar één ding wat je op dit moment kunt doen en dat is haar ophalen en naar een dokter gaan.
Reageren
En anders als ze terug is,een afspraak maken bij de huisarts of een fysiotherapeut om naar haar nek te laten kijken,omdat ze ook aangeeft hoofdpijn te hebben en misselijk te zijn.
Nekklachten zijn wel iets om even serieus te nemen,liever even checken ter geruststelling, dan achteraf spijt dat je het niet hebt gedaan.Moeder14 september 2022 om 18:17Ja zeker, alleen vertrouwen in onze dokter heb ik niet en haar “even” ophalen, ze zit in Duitsland en dat is voor ons niet echt in de buurt.
Reageren
Ik neem aan dat de leerkrachten haar in de gaten houden en dat ze zelf ook oplet. Ik zie op internet niet iets waarvan ik denk: dat is het. Maar ja wat dan wel? En heel ernstig zou het volgens internet niet zijn, dus morgen dan nog maar even afwachten….en hopelijk is er iemand die dit ook weleens meegemaakt heeft en mij kan geruststellen