- Anoniem30 oktober 2021 om 19:19
We hebben een goede 4u geleden een botsing gehad in de autosnelweg omdat de auto voor ons bruusk is gestopt. Al goed dat we net in de autosnelweg waren dus gingen ni zo snel. Nu ik ben een hypochonder dus stress nog wa snel, ik zat vanvoor met de veiligheidsgordel, de airbags zijn gesprongen maar ik ben nergens tegen gestoot met mijn hoofd, enkel mijn nek lichtjes naar voor maar niet bruusk. Ik heb nergens mijn enkel nog een gespannen lichaam van de shock, ik herken et omdat ik al een angststoornis heb dus het is niet de eerste keer. Nu bang om een letstel te hebben aan mijn hoofd, is dit mogelijk als je het niet hebt gestoot?
Ik maak me weer zorgen en pieker te veel, wij hebben geen klachten voor de rest.3 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 oktober 2021 om 19:24Dat is dan niet erg waarschijnlijk als je verder geen klachten hebt
ReagerenAnoniem30 oktober 2021 om 19:25Kan het zijn dat het dan later komt? Ik denk dat het door de spanning en adrenaline ook ni te voelen is. Mijn zus heeft bv wel schouderpijn en rugpijn, ze zat wel vanachter, dus op zich zou ik nu ook iets voelen?
ReagerenJohn (moderator)
30 oktober 2021 om 19:39Die vraag kan ik ook niet beantwoorden
Reageren