Zoeken Vraag het forum

Sleutelbeen vraag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Esmee

Hallo, ik vroeg mij af of er ook aderen / spieren of zenuwen liggen op het sleutelbeen. Ik heb niet veel vet daar en zie dus soms een kleine verdikking dat lijkt als een lijn , het is ook voelbaar. Ik heb hypochondrie en ben dus bang dat het kanker ofzo is maar misschien is het wel een normaal iets.  Kan iemand mij helpen?

8 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Vooral spierweefsel. Met kanker heeft dat nou een helemaal niets te maken

Reageren
    Esmee

En het is normaal dat ik soms die spierweefsel op mijn sleutelbeen zie liggen en dat ik ze ook kan voelen dan? Waarom dacht ik aan kanker, lymfeklieren zitten daar ook hè, lymfeklier kanker bedoel ik

Reageren
    Esmee

Ze gaan echt over mijn sleutelbeen heen zeg maar, net een draadje die erover heen loopt. Op internet vind ik alleen maar dingen die onder het sleutelbeen lopen ,onder het bot maar waar ik het over heb is net onder de huid

Reageren
    John (moderator)

Je moet met je angsten naar een psycholoog

Reageren
    Esmee

Dat snap ik.. alleen ik vraag me alleen af of dit normaal is of dat het kanker kan zijn..

Reageren
    John (moderator)

Dat heeft met kanker niks te maken

Reageren
    Esmee

Dus ik hoef me geen zorgen te maken dat dit kanker kan zijn?

Reageren
    Suzan

Hey,

Volgens mij is dat net meerdere keren gezegd ?

Reageren
Reageer op: Sleutelbeen vraag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.