Zoeken Vraag het forum

Hoofd

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo. sinds 1 week heb ik hoofdpijn non stop, en mijn rechter oog is af en toe droog en tranend altijd mijn rechter. Ik heb bijna nooit hoofdpijn. Het is ook niet echt pijn, meer een drukkend gevoel constant. het word niet erger bij inspanning, buigen niks maar ook niet minder. Paracetamol helpt niet.Soms zit het in mijn achterhoofd, soms op mijn hoofd, soms boven mijn oren en op mijn slaap. Iemand enig idee? Heb het wel vaker gehad trouwens alleen dan trekt het wel weer weg.

6 reacties
    Reageren
    Suzan

Hoi,

Misschien spierspannings hoofdpijn?

Daar zou je mee naar de fysio kunnen gaan.

Groetjes Suzan

Reageren
    Anoniem

Zou goed kunnen ja maar heb je ook een idee waarom mijn rechter oog droog en raar aanvoelt soms

Reageren
    John (moderator)

Heb je veel stress of spanningen?
    Ga met de klacht naar de huisarts

Reageren
    Anoniem

nee. Ik zie wel een klein soort korreltje onder mijn ooglid van het oog waar ik last van heb. en wat pijn aan mijn rechteroog soort drukkend vooral bovenin mijn oog

Reageren
    John (moderator)

Dat kan ik zo helaas ook niet zeggen. Je zou daar dan toch even mee naar de dokter moeten gaan

Reageren
    Anoniem

Ja doe ik maandag. Alleen ziet er nooit geirriteerd uit ofzo, niet rood. Maar ja ik zal wel even de dokter  vragen. En maak me zorgen over deze spanningshoofdpijn omdat hij al bijna 7 dagen duurt.

Reageren
Reageer op: Hoofd
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.