Zoeken Vraag het forum

Zware hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Branko

Vanmorgen toen ik wakker werd had ik ineens een zeer harde, stekende hoofdpijn (rechts in mijn voorhoofd), en ik was dan ook misselijk. Ik kon toen niet naar school gaan en kon heel de voormiddag niets anders dan in mijn bed liggen. Ik had een ibuprofen tegen de hoofdpijn genomen samen met een motilium tegen de misselijkheid, tegen de middag kon ik alweer wat kleins eten. Nu (16h) ben ik al veel beter, maar heb ik dat als ik buk of met mijn hoofd beweeg (rappe bewegingen, niet zomaar naar rechts kijken) dat die stekende pijn dan terugkomt tijdens die bewegingen. Wat kan dit zijn geweest? Zal dit morgen gewoon helemaal weg zijn?

1 reactie
    Reageren
    morpi

spieren! ik heb hier de laatste tijd ook last van en de huisarts zei dat dit door spieren in de nek kan komen. Wat ook logisch klinkt als je zegt dat het met beweging te voelen is

Reageren
Reageer op: Zware hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.