- sterre200113 maart 2019 om 22:38
hoi,
ik heb al 2 weken last van iets wat ik niet kan plaatsen. Als ik leun op mijn achterhoofd (bijvoorbeeld tegen een kussen op de bank ofzo), of als ik lig met mijn achterhoofd op mijn kussen als ik ga slapen, krijg ik een hele erge druk in mijn hoofd. Ik word licht in het hoofd, misselijk en de druk is in hele hoofd aanwezig, vooral in het voorhoofd/achter ogen. De druk is ook aanwezig in mijn neus (misschien raar). Ik wordt op ten duur slap en tintelt (??) het ofzo in mijn hoofd voel ik mijn hartslag bonken in mijn hoofd en in mijn armen/handen. Het is heel irritant, want ik kan niet in slaap komen en ik heb geen concentratie voor het leren. Het is mijn examejaar dus moet goed mijn best doen. Op ten duur moet ik echt stoppen met leunen. De druk en misselijkheid en druk in hoofd gaat langzaam weg (meestal na uurtje) als ik met mijn hoofd nergens tegen aan leun. Dan als ik weer ergens tegen aan leun, begint het weer opnieuw. De druk is vooral het ergst als ik op mijn rechterachterhoofd lig en leun. Wat kan dit zijn?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
13 maart 2019 om 22:47Het kan door spierspanning in je nekspieren worden veroorzaakt. Stress en spanningen en een verkeerde zithouding zouden dat kunnen veroorzaken
Reageren