- Iemand31 januari 2019 om 08:57
sinds 2 dagen voel ik me beroerd met ook flinke hoofdpijn.
ik dacht eigenlijk dat ik gewoon een soort van griepje heb.
maar sinds gisteren is die hoofdpijn steeds erger geworden, het is ook geen gewone hoofdpijn maar ik voel een druk in mijn hoofd ook achter mijn oog en net onder mijn wenkbrauw zeg maar.
vanochtend werd ik wakker met echt heel veel pijn echt weer due drukkende pijn het zit hoofdzakelijk aan de linkerkant als ik ga staan voel ik een soort van de druk toenemen en dan word de pijn nog erger.
kan dut gewoon bij een griepje horen?, want ik heb echt zo’n dag gehad dat al mijn spieren pijn deden en ik ook diarree heb
7 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 januari 2019 om 12:16Geen koorts of hoesten?
ReagerenIemand31 januari 2019 om 14:37Geen hoesten eigenlijk helemaal niet het idee dat ik verkouden ben en ik heb het niet gemeten of ik koorts heb, wel ben ik heel klam en heb ik het afwisselend warm en koud
ReagerenIemand31 januari 2019 om 14:55Ik vergeet nog te zeggen dat ondanks ik niet het gevoel heb dat ik verkouden ben het schijnbaar toch ben want altijd als ik verkouden ben krijg ik een zwelling onder mijn oog en bij mijn linkeroog heb ik een flinke zwelling zitten.
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2019 om 15:07Lijkt dan toch op koorts. Even meten dus
ReagerenAnoniem31 januari 2019 om 15:48Geen koorts maar ondertussen wel veel pijn aan mijn oog gekregen en om mijn oog heem voelt het tintelend en verdoofd
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2019 om 15:48Dan misschien goed om toch maar even naar de huisarts te gaan met de klachten
ReagerenJohn (moderator)
31 januari 2019 om 17:39Naar de huisarts dan…
Reageren