Goeiedag John,
Sinds paar dagen heb ik een drukkende pijn achter linker oog en omgeving. Heel aparte pijn is het ook met het kijken word de pijn en druk erger . En op 1 plek is het heel pijnlijk alls ik aanraa k en erop druk met me vinger, zie op foto de plek. Ook krijg ik hoofdpijn wat door trekt naar hoofd toe. Mijn huisarts is gesloten in de middag waardoor ik niet meer kan bellen en in de ochtend was de pijn er niet is net terug gekomen. Is het iets dringends waardoor ik misschien huisartsenpost moet bellen weekend denk je.
Zie foto plek waar pijn doet bij aanraking
Wat ik er bij wil voegen is, ook als ik buk neemt de pijn toe en ene moment is het me linker kant hoofd en dan me voorhoofd maar de pijn rondom me oog blijft. Ook als ik dicht knijpt me linker oog is pijnlijk.
Dank alvast!
Ipv de reactie afwachten van John, die waarschijnlijk pas reageert als je huisarts inmiddels gesloten is, zou je beter de huisarts om advies kunnen bellen.
Dan kan die ter plekke bepalen of er naar gekeken zou moeten worden.
Zo voorkom je dat je onnodig naar de huisartsenpost moet in het weekend,waar men het dan al druk genoeg heeft.
Als je goed leest had ik al aangegeven dat mijn huisarts na 12 uur middag niet meer telefonische bereikbaar is. Dus ik kan ze niet meer bellen. Vandaar dat ik hier heb zitten vragen. En voordat je een afspraak krijgt bij de huisartsen post word er eerst enkele vragen gesteld en hangt daar van bepalen hun zelf of je lans moet komen of niet. Ik vind het niet zo netjes van je reactie SUUS !!!
Je bent niet verkouden? of recent verkouden geweest?
Nu 3 weken geleden ben ik verkoudengeweest. Toen had ik deze klachten ook tijdens het ziek zijn, maar nu ben ik niet ziek en het was over nu sinds twee dagen terug gekomen deze klacht.
Dat kan dus. Misschien een bijholte ontsteking. Ga met de klacht naar de huisarts
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Je schrijft zelf dat je al een paar dagen last hebt.
Als je dan ook weet dat je huisarts vrijdagmiddag om 12 uur sluit en vervolgens op een forum vraagt of je de huisartsenpost moet bellen, vind ik dat niet zo handig.
Had dan gister je huisarts gebeld.
Zou je nu hier het advies krijgen een arts te raadplegen, is dat een onnodige belasting van de vaak al overbelaste huisartsenpost.
Jij vindt mijn reactie niet netjes, ik jou manier van handelen niet.
Ieder zn mening......