- FS29 januari 2017 om 15:12
Hey,
Een week terug had ik ineens drie dagen achter elkaar barstende migraine. Ik kon niks doen dan plat liggen en zoveel mogelijk slapen, zo erg was het. Vroeger had ik vaak migraine, maar duurde het meestal maar een dag, hooguit twee dagen. Nu word ik sinds vorige week alsnog elke dag wakker met lichte hoofdpijn en nekpijn, ik probeer verschillende slaaphoudingen uit om te kijken of dat helpt, maar dat lijkt weinig te helpen. Ook heb ik sinds vorige week elke dag pijn achter mijn ogen.
Het duurt nu dus al bijna meer dan een week en het zit me echt in de weg met mijn dagelijkse bezigheden. Ik had een week terug wel veel stress voor school, dus had mijn klachten toen maar daarop gegooid. Maar nu heb ik al een week totaal geen stress meer en blijven mijn klachten aanhouden… Ik denk dat ik morgen maar even naar de dokter ga om te kijken hoe en wat, maar vroeg mij af of een van jullie misschien weet waar het aan kan liggen of wat ik zelf kan proberen er tegen te doen?1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 januari 2017 om 16:25Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Het zou spanningshoofdpijn kunnen zijn. Maar eens afwachten wat de huisarts ervan gaan vinden
Reageren