- Anoniem26 oktober 2017 om 19:18
sinds een paar weken heb ik een stekende/drukkende pijn achter 1 of 2 ogen. De pijn houdt een paar dagen aan en is dan weer een paar dagen terug maar keert steeds terug, ook vaak met uitstraling naar de slapen. Ik ben wel al een tijdje thuis met stress klachten (hyperventileren, paniekaanvallen, rug,nek en hoofdpijnklachten) de pijn achter mn ogen maak ik me toch het meeste zorgen om. Ik ben wel onder behandeling bij een chiropractor en over 2 weken moet ik naar de neuroloog voor hoofd en oogpijn. De huisarts gooit het op een combi van migraine en spanningshoofdpijn.Iemand een idee wat deze stekende/drukkende pijn kan zijn? Moet ik me zorgen maken? En nog belangrijker hoe kan ik het verhelpen?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2017 om 19:21Migraine/spanningshoofdpijn zou best kunnen…en gezien je eerdere klachten is dat dan toch niet zo vreemd.
ReagerenAnoniem26 oktober 2017 om 19:24Oke, maar de vastzittende nek staat dus verder niet in verband met de ogen?
ReagerenJohn (moderator)
26 oktober 2017 om 19:31Jawel, dat zou heel goed kunnen. Maar dat valt dan ook onder spanningshoofdpijn
ReagerenAnoniem26 oktober 2017 om 19:35Oke dankjewel!
Reageren