- James25 september 2018 om 23:46
Hallo iedereen
ben een jongeman van 21 jaar maar dit probleem had ik al vanaf men 20ste.
Namelijk krijg ik steeds zo’n stekende hoofdpijn wanneer het zo stil aan avond begint te worden en deze komt echt uit het niets.
Ik zit namelijk altijd gewoon aan het bureau of in de zetel en plots begint het, steken in men hoofd.Specifiek zit het altijd aan de bovenkant van mijn hoofd (rechts) en straalt het uit op mijn rechter oog (soms).
Zelf dacht ik dat dit kwam doordat ik steeds met een ventilator recht in men gezicht zit en deze staat ok rechts van me, dus ik dacht… heb zo die wind trek van de ventilator rechts en ik krijg ook echt hoofdpijn aan die kant. Nu heb ik hem al een paar dagen uit en tog komt de hoofdpijn weer terug.
Ik krijg het echter niet elke avond (weet het eigenlijk niet zeker) maar wat ik wel zeker weet is, als ik ga slapen duurt het even en gaat het weg, en s’ochtens vroeg geen last en dan tegen de avond laten we zeggen 20/21u begint het weer. Ik kan er echt niks van maken, op internet vind ik ook niks specifieks over hoofdpijn op 1 kant van het hoofd het is echt zeer afleidend en stekende hoofdpijn.
Weet iemand toevallig wat dit is?
Danku voor jullie hulp!
1 reactieReagerenCatootje1 oktober 2018 om 07:30Een ventilator geeft, net als andere electrische apparaten, electrosmog. Electro-magnetische velden geven een stressreactie in je lichaam. Naderhand kan je dan nog een poos last houden. Geldt trouwens ook voor computers, electrische wekker enz. Metalen in bed of matras (pocketvering) trekken de straling aan dus beter een houten bed en matras zonder metalen.
Reageren