- anoniem5 juni 2018 om 19:43
beste,
Ik ben 19 jaar en heb 2 bulten op mijn voorhoofd, dit al voor 4 jaar ongeveer. Ik ben als kind altijd overal tegen aan gelopen en dit is waarom het extra botweefsel heeft aangemaakt volgens de forums. Maar niet alleen dat, ik heb ook recht onder die linker bult een beweegbare knobbel, waardoor die linker bult echt groot lijkt. Ik heb een zeer laag zelfbeeld en met dit voel ik me soms aangekeken en raakt dat mijn gevoelens.
Mijn vraag is waar ik een chirug in zone Antwerpen kan vinden die dit kan verwijderen, want het heeft spijtig genoeg heeft dit veel invloed op mij, één van de grootste redenen waarom ik onzeker ben en depressief van word en echt begin na te denken over de toekomst en soms aan zelfmoord denk. Misschien wat overdreven in jullie ogen maar voor mij maakt dit me echt ongelukkig want ik vind andere mensen hun mening zeer belangrijk. (Sorry dat ik zo ben)Hoop dat iemand me kan helpen of toch gewoon wil reageren, zou ik echt appreciëren.
mvg
1 reactieReagerenJohn (moderator)
5 juni 2018 om 21:44ik zou om te beginnen eerst een naar de huisarts gaan. Die kan je verwijzen naar de juiste arts
Reageren