Zoeken Vraag het forum

Harde knobbel (bijna zo hard als bot) op schedel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sanne

Ik heb een harde knobbel (zo hard als bot lijkt het wel) op mijn schedel. Ik kan deze bijna niet bewegen en is iets groter dan een boon (wel rond). De knobbel zit op mijn schedel, aan de linker kant achter mijn oor (raakt mijn oor verder niet aan, dit dik 3cm tussen). Ik ben naar de huisarts geweest en zij zegt dat het misschien wel extra bot is. Nu ik dit even opgezocht heb lijkt me dit niet zo aannemelijk.. Deze bult zit er namelijk pas drie dagen, en zo snel groeit zoiets denk ik niet. Ik heb weer een vervolgafspraak gemaakt en kan pas volgende week vrijdag terecht. Nu maak ik me wel zorgen want het is immers mijn hoofd. Enig idee wat het kan zijn?

41 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Je zult dan toch nog even geduld moeten hebben, of kijken dat je eerder een afspraak krijgt.

Reageren
    Sanne

De huisarts die ik vertrouw en graag wil is helaas pas vrijdag vrij. Had ook niet online moeten gaan kijken, maak mezelf nu alleen maar gek dat het een tumor is. Toch bedankt!

Reageren
    John (moderator)

Een tumor is zeer onwaarschijnlijk als die bult zo hard is

Reageren
    Sanne

Dat is heel fijn om te horen!

Reageren
    Alwes

En hoe was het? Ik heb her nl ook..

Reageren
    paula

en?? wat was het, ik heb hetzelfde

Reageren
    Laura

Hi,

Ik reageer even op je berichtje! Ik heb namelijk hetzelfde! Weet je inmiddels wat het is? Ik ben er namelijk afgelopen woensdag mee naar de Chirurg geweest. En nu krijg ik een echo.

Reageren
    lola

en al uitslag??

Reageren
    Ikke

Weet iemand al wat het is???!!!!

Reageren
    Michelle

Weet iemand het? Ik heb het ook..

Reageren
    Brent Day

Iemand al een idee wat het is ?

Reageren
    x

Ik heb het ook, al een paar weken! Huisarts snapt er niets van. Ik krijg er ook meerdere bij nu, hebben anderen dat ook?

Reageren
    R

Ik heb het ook een harde bult op me hoofd bij me haargrens op. Me voorhoofd.

Reageren
    x

Ik kreeg het toen ik in midden Amerika was, hebben andere mensen ook een bult gekregen in het buiteland of niet?

Reageren
Reageer op: Harde knobbel (bijna zo hard als bot) op schedel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.