- Isabella31 mei 2018 om 09:29
Hallo,
Ik heb jaren geleden altijd last gehad van puistjes. Gelukkig ging het de laatste tijd een stuk beter. Maar wanneer ik last heb van mijn hormonen, spelen de puistjes toch weer op.
Nu weet ik, echt, dat ik ervan af moet blijven. Maar helaas heb ik anderhalve week geleden toch aan drie puisten op mijn kin gezeten. Stom, stom, stom. Kan mezelf wel voor de kop slaan.
Ik heb de kapotte plekjes ingesmeerd met sudocreme, alleen ook tussen de plekjes in (midden van kin). Die huid droogde zo uit dat daar vervolgens een wond kwam. Gevolg: nog verder van huis en nog meer een rotgevoel.
Wat kan ik nu het beste doen? Heb heel internet al afgelezen. Niks erop smeren? Of calendula zalf of nestosyl? De puisten zijn nu paarse vlekjes geworden en de wond ertussenin roze/rood en wit vlekkerig gekleurd. God wat ben ik stom geweest.. Maar daar doe ik nu niks meer aan. Ik heb mezelf al duizend keer vervloekt..
Ik wil dus graag weten hoe ik een litteken op m’n hele kin kan voorkomen.. Als dat nog enigszins kan..
Liefs x
1 reactieReagerenJohn (moderator)
31 mei 2018 om 10:00Ga even naaar de huisarts. Die kan er een antibacteriele zalf voor voorschrijven
Reageren